رئیس سازمان خصوصی سازی گفت:سهام 19 شرکت بزرگ دولتی به ارزش حدود 2179 میلیارد تومان در قالب سهام عدالت به اقشار کم درآمد واگذار شده است .

کرد زنگنه شرکتهای واگذار شده را از سود آورترین شرکتهای دولتی اعلام و تصریح کرد: این شرکتها براساس روش سودآور قیمت گذاری شده و با اطمینان می توان گفت : قیمت سهام این شرکتها تا سال آینده دست کم دو برابر قیمت کنونی خواهد شد .

رئیس سازمان خصوصی سازی با تاکید بر ارزش بودن این سهام از دارندگان سهام عدالت خواست به عنوان منبع درآمد پایدار در حفظ آن کوشا باشند و آن را ارزان از دست ندهند.

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت : متاسفانه برخی افراد با علم به ارزشمند بودن این سهام با سود ناچیزی این سهام را به انحا مختلف از دست دارندگان آن خارج می کنند .

کرد زنگنه درآمدهای حاصل از فروش سهام عدالت را در مقایسه با افزایش قیمت و درآمد پایداری که برای دارندگان آن ایجاد می کند , بسیار ناچیز دانست و موکدا از دارندگان این سهام خواست آن را نفروشند .

حیدری کرد زنگنه با بیان اینکه تاکنون چهار میلیون و 608 هزار نفر ازافراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی "ره" سازمان بهزیستی وایثارگران فاقد درآمد سهام عدالت دریافت کرده اند تصریح کرد : تا پایان‌امسال همه پنج میلیون و هشتصد هزار واجد شرایط دریافت سهام عدالت درمرحله نخست صاحب این سهام خواهند شد .
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا